Michael Sheen räägib “Koidukumast”

21 11 2010

Michael Sheen (ehk Aro) rääkis Access Hollywoodi tiimiga 2010 BAFTA Los Angeles Britannia Awardsil.

Michael: “Ma ootan väga oma osa mängimist “Koidukumas”, mida ma saan alustada detsembris. Ma ootan seda väga! On tore minna tagasi ja mängida viimases kahes osas kuna eelmises filmis ma mängida ei saanud. Kuigi mina osa ei olegi väga pikk, kuid siiski oluline ja ma hindan seda väga.”

Lisaks küsiti temalt ka natuke detailsemalt filmimiste kohta, kuid kahjuks pidi Michael ei ütlema, kuna tal on keelatud midagi täpsemalt rääkida.


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

