Kellan Lutz OK! ajakirjas

10 12 2010

OK! ajakirja detsembrikuu väljaandest võime leida Kellan Lutzi intervjuu. Kellan räägib, et Talle meeldib võtta riske. Mõningad küsimused ja vastused lisame ka Teile lugeda.

Kuna Sa viimati valetasid?

Noorena olin ma patoloogiline valetaja, kuna olin peres keskmine laps, seega pidin ma tähelepanu saamiseks päris palju valetama. Nüüd olen ma aga olnud tubli ega pole valetanud. Ma olen selle kallal palju töötanud.

Viimane söök mida Sa tahaksid süüa enne oma surma.

Vana hea mahlane praad Flemingi liharestoranist.

Kuna Sa viimati nägid oma õdesid-vendi?

Mõni nädal tagasi. Ma käisin süvamerekalastusel koos oma kaksikutest vendade, Davidi ja Danieliga.

Toimingud

Information

Lisa kommentaar

