“Päikesevarjutuse” DVD-l on ilmnenud väike viga

30 12 2010

“Päikesevarjutuse” DVD-l on juhtunud väike tehniline apsakas, nimelt filmi vaadates / kuulates on kuulda, kuidas üks naisterahvas loeb teksti peale. Seda pole küll väga kuulda, ent vaiksemate stseenide puhul on see siiski häiriv. Tegu pole otseselt küll praagiga, ent õige see samuti pole. Kõik, kellel on samasugune probleem ja sooviksid parema kvaliteediga filmi saada, siis see võimalus on olemas: uuel aastal ilmub uus (ilma defektita) kaup poodidesse.

Kuidas saada uut DVD-d?: Mine sinna poodi, kust Sa DVD ostsid, võta kaasa oma otsu tõendav tšekk ja palu oma DVD ümber vahetada uue DVD vastu.

allikas: Taylor Lautner Eesti


Toimingud

Information

17 responses

13 01 2011
I.

Oehh, aga kui tsekki ei ole, siis vist ei saa vahetada eks? Mis arvate?

4 01 2011
kirsti

Mu plaat on küll vigane😦
Aga mu ostutsekk lendas vahetult peale poest väljumist prügikasti.
Niiet ei mingit ümbervahetamist😦

4 01 2011
Vampiiritüdruk : )

Ma ei kuulnud küll midagi, aga nh . . . ma vaatasin autosõidu ajal mingist auto DVD mängijast, et vb seepärast ei kuulnud😀

3 01 2011
Grete

See oleneb ka sellest kas sa vaatad filmi kodukinoga või lihtsalt telekast. Ma vaatasin kodukinoga ja siis ikka häiris küll, kõrvaklappidega on eriti hull😀

2 01 2011
VidevikOnElu

Oot kus koha peal seda teksti loetakse? Ma olen 2x vaatand ja ma küll ei kuulnud mingit hispaania jura. Olen ma kurt w?

1 01 2011
Anonüümne

Vaatasin ka esimest korda ja vaiksemate stseenide ajal käis rämedalt närvidele, et kui on mingi põnev koht ors, ja tekib väike vaikus, siis räägib mingi f*king hispaanlane peale. Aga, s*tt on see et ma tellisin Apollost selle dvd.😦

30 12 2010
tlsite

Haha, pigem hakkad hispaania keelt vihkama.😀

30 12 2010
Karro

A… okei. Peaks hoolikamalt kuulama siis. Äkki saab hispaania keele ka selgeks? ;D

30 12 2010
tlsite

Jah, ta loeb sama teksti, mida näitlejad räägivad, kuid mitte inglise keeles. Hispaania keeles äkki? Ja minu teada peaks see viga olema KÕIKIDEL DVD-l, mis praegu müügil on… Võib olla te pole lihtsalt nii süvenenult kuulanud / vaadanud, et aru saada. Ja kui teid ei sega, siis ei peagi ju ümber vahetama, eks iga üks teeb nii nagu paremaks peab.😉

30 12 2010
b+e

aga siis üks küsimus veel mis teksti siis see naine loeb

30 12 2010
Liisu .

Ta loeb seda sama teksti , mida näitlejad räägivad . Vist😀 .

30 12 2010
b+e

kuulge kust te saate naerunäod

30 12 2010
Liisu .

Neid saab samamoodi , nagu msn-is😀

30 12 2010
b+e

kuulge ma saan selle sünnipäevaks mis on jaanuaris aga kas sellel plaadil on ka sama asi ma ei tahaks et oleks

30 12 2010
Liisu .

Ei . Sellel ei peaks olema seda viga . Kõik DVD-d , mis tulevad jaanuaris , peaks olema korras .

30 12 2010
Liisu .

Kõigil vist siiski pole , sest kirjas oli ju , et kõik kellel on sama probleem😀

30 12 2010
Karro

Kas kõigil on see viga?
Sest ma sain ka jõuludeks ja ei osanud nagu tähele panna? Äkki mul polegi seda apsakat?

Lisa kommentaar

