Ameerika populaarseim lemmikloomanimi – Bella

7 01 2011

Veterinary Pet Insurance tegi kindlaks, et Ameerika populaarseim lemmikloomanimi on taaskord Bella, “Videviku” tegelaskuju järgi. 

Koerte populaarseimad nimed on:Bella, Bailey, Max, Lucy, Molly, Buddy, Maggie, Daisy, Charlie (Bella isa Charile Swani järgi) ja Sophie.

Kasside populaarseimad nimed on: Max, Bella, Chloe, Oliver, Lucy, Smokey, Shadow, Tiger, Tigger ja Charlie(taaskord Bella isa Charlie Swani järgi).

Kõige populaarseimad eksootiliste loomade nimed on: Charlie(Bella isa järgi), Baby, Sunny, Jack, Kiwi, Bandit, Bella, Max, Sammy ja Gizmo.

Nagu tähele panite, siis üks populaarsemaid oli Bella, mis on koerte nimedest lausa esimene, kasside nimekirjast teine ja eksootiliste nimekirjast seitsmes. Kas panite tähele, et Edwardi või mõne muu Cullenite klanni liikme nime ei olnudki nimekirjas?


Toimingud

Information

13 responses

18 05 2011
Rennu

Minu koer sai nimeks Bella-Donna kuigi algselt panin ma talle aint Bella nimeks aga ema täiendas seda ja nimi tuli sellepärast selline, et Bella vend on Ben ja meil on peres selline traditsioon, et loomadel on nende vanemaga üks ja sama algustäht ja meie peres on 6 koera (A) tean, et palju aga pole vaja muretseda saame hakkama ja siis aint ühel koeral on M esitäheks teistel on ka P või B algusega ja need nimed sobivad ja kuidagi iseloomustavad neid😀 Et paljud kahtlustavad, et ma olen panud kellegi järgi need aga ei ma olen oma koeri pikka aega jälginud ja siis on nimi pähe turgatanud mis sobiks talle ja teda iseloomustaks. Minu lemmikkoera nimi on Bosse ja see ka iseloomustab teda kuna ta on selline bossilik ja ülbe ja kuri kuigi samas poeb ta hullemini kui mõni väike laps ja teisel koeral on Bässu kuigi algul oli Krässu aga kuna mul õde ei ütle k-tähte väid ütleb k asemel t tähe siis otsustasime muuta Bässuks ja minu arust neile sobivad need nimed. by Rennu

8 01 2011
I(heart)U

mu klassiõe koera nimi on bella ja mu kassi nimi oli renesmee, aga ta oli seda ainult sellepärast, et ta nägi täpselt nessie moodi välja aga muidu ma kyll arvan, et loomale tuleks panna ikka see nimi, mis talle sobib ja muidu ka igati korralik, mitte mingi selle mõttega, et oh, ma nyyd panen koerale selle “kuulsuse” nime ja kassile selle😀

8 01 2011
Heelika

See on kõigi enda arvamus. Ma lihtsalt lugesin ja artiklis oli kirjas, et küsitluste alusel saadi teada, et “Videviku” järgi. Minuarvates Charlie on täiesti sobilik koerale näiteks. Bella ka. Aga Emmett või Jasperit ma tõesti ette ei kujuta.

8 01 2011
Dessa

Emmett minu arust sobib mõnele närilisele nt : tuhkur ,vms😀 Ja isegi kujutan Jasperit koera nimena🙂

8 01 2011
Agnu

Minu meelest ka naeruväärne. Kui loomale sobib mingi nimi, siis see nimi ka pannakse, olenemata sellest kas ta on mingi kuulsuse nimi. Bella oli ka enne Videviku Saaga ilmumist populaarne lemmiklooma nimi. Ma ei usu et isegi pool nendest nimedest on kuulsuste järgi pandud.

8 01 2011
Dessa

8.kohal Daisy ,hihi see on minu nimi :DDD

8 01 2011
-.-

pretty sure, et sinu järgi ongi pandud!😀

7 01 2011
Felis

See on tõesti naeruväärne. Kui sa ikka paned oma loomale nime, siis minu arust tuleb panna ikka loomale sobiv nimi (minu arust Charlie ei ole sobiv). Peab olema isikupärane, mitte kellegi järgi panema.

7 01 2011
omg

vauuuuuu mis me nüüd teeme kui edwardi nime pole nimekirjas. see oleks ju nõme kui koera nimi on esme või mingi nimi cullenite klannist

8 01 2011
Dessa

Nõme see ei oleks ,aga kui sa nii arvad siis teised vb nii ei arva ,nt mina nii ei arva ,minu merisea nimi on esme ,seda ma kahjuks või õnneks ei võtnud Videviku saaga järgi .

7 01 2011
Heelika

Minuteada tehti küsitlused ka. Bella nimi on küsitluste alusel kindlaks tehtud, et valiti “Videviku” tegelase järgi, kuid Charliega ei olda kindel. Eksootiliste loomade puhul on Charlie Bella isa järgi, teiste osas ma ei oska hetkel täpselt öelda.

7 01 2011
merily

Minu arust on see naeruväärne. Kui mu kilpkonna nimi charlie on, siis see ei tähenda kohe, et Bella isa järgi.

7 01 2011
merkkka

olen nõus .

Lisa kommentaar

