Fännikaadrid

22 01 2011

Millise stseeni filmimisega võib tegu olla? Paljud fännid käivad vahetevahel kaugelt piilumas millega võtteplatsil tegutsetakse. Pinge on juba päris suur. Kõik ootavad “Koidukuma” esimese osa väljatulekut. Kauneid pulmi ja maailma kõige eriskummalisemaid mesinädalaid, mis muudab Bella elu igaveseks. Hetkel, tuleb leppida fännidel pisikeste paparatsopiltidega, kuid üsna pea on oodata profide pilte ja peagi ka treilerit. Kas ootusärevus paneb ka Eesti fännide südamed natukene kiiremini põksuma?


Toimingud

Information

7 responses

9 02 2011
Hayley0_0

pmst ei taha kedagi solvata, aga noorkkuu ja päikesevarjutuse filmid on päris jama:/ videvik päris hea veel, loodab siis et koidukas kah normaalne tuleb…

31 01 2011
TwilightLoverLillely

OMG te ei kujuta ettegi😀 Mul on videvikumeedia homepage´iks😀😀

23 01 2011
Agnu

Ma ka täiega ootan… Kas keegi teab millal treiler tuleb?

23 01 2011
Notsau .

Ma tean , et ei lähe teemasse , aga keegi kellel on päikesevarjutuse dvd : Kas seal on Roberti&Kristeni kommentaarid ka peal ?

23 01 2011
Kirsti

Päikesevarjutuse Estis müüdav versioon tuli seekord kahe plaadina-
Film ise ja lisamaterjal.
Ma pidin üllatusest pikali kukkuma-seda pole meil veel tehtud🙂
Ma pole ise lisasi läbi vaadanud, aga arvan et ikka peaks olema ka nende kommentaarid.

31 01 2011
TwilightLoverLillely

Jah on ikka

23 01 2011
Maria

Ma täiega nagu ootan seda.🙂 See film võiks hoopis suvel välja tulla.

Lisa kommentaar

