Pildid “Koidukuma” võtteplatsidelt

22 01 2011

Mis arvate Teie, millist stseeni filmiti esimesel pildil ning kelle riideid võime näha teisel pildil?

Lisame siia veel, et rohkem pilte “Koidukuma” võtetelt või fotosessioonidelt on peagi oodata! Oleme veel natuke kannatlikud. 🙂

Toimingud

Information

6 kommentaari

2 02 2011
Crazzu

Ma arvan, et esimesel pildil on see koht, kus tuleb kohtumine Volturidega.

23 01 2011
Mina

Huvitav, mis stseeniga võib esimesel pildil tegu olla ?

22 01 2011
Heelika

Siin veel üks pilt riietest – need peaksid küll Volturide omad olema. Eelmised võivad tõesti näiteks ülikonnad olla.

22 01 2011
kelly

ma ei usu , et Volturide riided , need on äkki Edwardi&Bella pulmas , meeste ülikonnad ? 😀

22 01 2011
Heelika

Sama arvan ka mina, ainuüksi nähes mis tooni kõik need riided on. 🙂

22 01 2011
cheraption

Ma pakun, et teisel pildil on Volturide riided. 🙂

Lisa kommentaar

