“Koidukumas” on keisrilõike stseen!

26 03 2011

Robert Pattinson ütles Total Film`ile, et stseen, kus ta tegelaskuju teeb keisrilõiget oma hammastega tema naisele Bellale, on filmitud viimase osa jaoks.

“Yeah, ma tegin seda”, naeris Robert, “ma närisin seda, sülitasin selle välja !”

Robert lubas, et Koidukuma tuleb “väga erinev teistest filmidest – rohkem nagu õudusfilm”.

“Lihtsalt mõned lähtematerjalid muudavad selle paratamatult rohkem erinevaks. See on täiesti pöörane, raamat.”

Allikas: Kristen Stewart Eesti


Toimingud

Information

9 responses

12 04 2011
elina l like twilight

ma olen räigelt hull ootamisest juba!!:D jah-jah see ootamine ajab hulluks lausa!!:D:D:D

21 06 2011
liise

Sama siin

31 03 2011
Siku :D

OOTAN😀 ;***great

30 03 2011
twiksike

Selle filmiga ei olegi kuidagi mul nii, et lähen hulluks!! Päikesevarjutusega ma lausa sona otseses mottes ja päriselt tagusin oma pead vastu seina!!

30 03 2011
team twilight

Hehehehehehe😀
Mina lähen küll hulluks, ei jõua oodata LOL

28 03 2011
Karro

Ta näris mida??? :D:D:D uu.. õudukas! Ei jaksa oodata!

27 03 2011
VidevikOnElu

täiesti nõus

27 03 2011
Anna-Liis .

Nõustun eelmisega.🙂

27 03 2011
Mannu

MA LÄHEN OOTAMISEST TOTAALSELT HULLUKS !

Lisa kommentaar

