Kellan Lutz räägib pulmadest

23 06 2011

Kellan Lutz rääkis HollywoodLife’i intervjuus pulmastseenist. Ta ütles, et nad teadsid juba varem, et filmimine toimub vihmase ilmaga, kuid neid polnud aimugi kui kohutavaks võib see muutuda Kristeni, Ashley ja Nikki jaoks.

Nimelt polnud Bella pulmapäev just kõige päikselisem. Tuli vastu seista vihmale ja külmale. Kellani sõnul oli oodatud päev palju mudasem ja vihmasem kui kõik lootsid. On alati öeldud, et vihm pulmapäeval toob õnne, kuid lõbus ei ole see kohe kindlasti.

Kellan Lutz: “Väga külm! Palju vihma! Väga õnnetu päev just neistele, kelle läheduses ei olnud ühtegi soojendust. Kuid see päev oli ilus, väga ilus. Lavakunstnik oli teinud head tööd. Fännid kindlasti naudivad seda stseeni väga!”

Kuigi “Videviku saaga” on lõpusirgel, ei ole Kellan aga kurb.

Kellan Lutz: “Ma ei ole kurb. Viimase filmi jaoks me nägime 7 kuud rängalt vaeva. Ja me kõik oleme tänulikud, et saame sellest osa võtta ning ma ei usu et see peaks ära kaduma enne viimase filmi esilinastust. Siis kulub veel paar aastat enne kui me kõigest sellest välja imbume.”

Kellani sõnu kinnitas MTV’le intervjuud andnud Peter Facinelli: “Kogu meie kahe pulmastseeni ajal sadas vihma. Seda pole küll filmis näha, nad blokeerisid vihmapiiskade tee. Meie jaoks oli see päev aga märg, külm ja porine.”


Toimingud

Information

28 responses

31 07 2011
Riika

Kus uudised on?????Päris mõttetuks on see leht läinud!!!!!!!!!!!

29 07 2011
Anonüümne

Tegelikult ma ei mõista seda, et kui sellel lehel oli neli tegijat, siis kas neil mitte kellelgi pole enam aega või? Nad isegi ei anna endast kuidagi märku või et ehk oleks nad neid kommentaare siin näinud. Huvi oleks nagu absoluutselt kadunud.
A miks nad siis uusi ei värba? Kas soovijaid tõesti pole? Sest tegelikult lugejaid ju oleks.

1 08 2011
Anna-Liis .

Parandan Sind, sellel lehel on praegu kaks tegijat ning vabandame tõesti selle pärast, et uudiseid pole lisanud, ning tulevikus tegeleme selle lehega rohkem!

Päikest,
Anna-Liis

29 07 2011
VidevikOnElu

ega siin lehel polegi muud teha;)

29 07 2011
-

irw..nüüd ei ole siin lehel enam midagi ja ikka on siin lõbus käia lugemas nurisevaid kommentaare saamatute autorite üle…mida veel…ja kuhu me jõudnud oleme…raiskame oma elu selle peale et inimesed on mõtetud…ja oleme samas ise ka ..kuna käime veel siin….tegelt mul lihtsalt igav ja sogan ns:S

28 07 2011
hmm

noo ega ma ka millegi muu pärast ei käi😀

28 07 2011
-

sama siin

27 07 2011
VidevikOnElu

ma käin siin lehel aind selleks et lugeda kommentaare, mis kellani uudise all…

27 07 2011
charlie'

ma ka😀

26 07 2011
ok siis....

…aga ma vaatan seda üht ja sama uudist juba 1000 korda vist kaua võib…minge õige..ok kellan on ilus aga ..aitäh neile kes uusi lehekülgi soovitavad…siia enam kyll ei tule

25 07 2011
VidevikOnElu

iga kord kui ma siia lehele tulen loodan et on uudiseid, aga ma ei näe muud kui kellani nõmeda naeratusega nägu:( (sry kellani fännid)

25 07 2011
VidevikOnElu

täiesti masendav…

25 07 2011
VidevikOnElu

pange see leht siis juba kinni. mida te jamate??:@

24 07 2011
Bethi

Tõesti kas see lehekülg on suremas , kuu aega olen oodanud siin midagi uut, aga nh enam ma siin ei käi , sest tõesti , välja surnud ..

19 07 2011
Anonüümne

Mittemidagi uut juba kuu aega ? Tõesti oleks kena ju teada anda ,et suvel lihtsalt ei jõua ja siis lasta kellegil teisel edasi teha lehte ?

http://www.eestividevik.wordpress.com sadakorda etem , uusi uudiseid tuleb mõne päeva tagant !

17 07 2011
C2rra

Mina soovitan lugeda http://www.eestividevik.wordpress.com uudiseid on rohkem , ning leht ka töötab seal .🙂

17 07 2011
Dellllu

Videvik on nii mõtetuks kätte läinud pole uudiseid ega midagi kõik tummad . Ma hakkasin hoopis videviku asemel Harry Potterit fännama ! See sht lahedam kaa

17 07 2011
ns

ma olen täiesti nõus kõigiga….nagu kuu aega ootad et saaks kohe mitut uudist lugeda ja uusi uudiseid on ainult…..0 ja siis mõtled et nagu wtf kas asi on minus aga ei ole juuuu seda lehte loevad raudselt paljud inimesed.. muidu nendele kes ei tea siis videvikufoorumis on päris palju teemasid aga mitte eriti palju uusi uudiseid jh:( no võtke ennast kokku ja äkki teeb keegi ise uue lehekülje kust saaks uudiseid lugeda.. team twilight forever:Dja ärge kaotage lootust veel

16 07 2011
Anonüümne

Ma ei tahaks nagu väga vinguda kuna inimestel pole tõesti aega,aga kui 30 päeva pole uudiseid,siis tuleks seda mainida või anda selle töö kellelegi teisele

15 07 2011
VidevikOnElu

onginii. neid nagu ei huvitaks mis siin lehel toimub. ilmselt neil ongi täiesti suva:(

14 07 2011
dakota

aga ss võiks kirjutada, et suvel ma ei kirjuta, pole aega, aga ma ei näe mingit kirja siin.

12 07 2011
Dellllu

See leht ongi surnud !! .

Loog ju inimestel ple SUVEL aega .

11 07 2011
dakota

jah.

11 07 2011
VidevikOnElu

täiega mõttetu leht… kallid lehepidajad, kui te ei suuda oma ülesannet täita(mis muide on osadele oluline, siis otsige uued inimesed seda lehte koostama). oleks väga tore tulla siia lehele ja lugeda uudiseid absoluutselt parima saaga kohta:)

11 07 2011
dakota

varsti saab ju kuuaega, millal pole uudiseid tulnud, mina ei tea aga kui teha mõni välismaa ajakirjade leht lahti ss esimene asi on kohe midagi kirjutatud koidukumast ja videviku staaridest.

11 07 2011
hmm

24,25,26,27,28,29,30,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11. 18 päeva ple ,mitte ühtegi uudist ……..

10 07 2011
ALICEonLahe

tundub küll nii

10 07 2011
dakota

kas see leht on välja suremas?

Lisa kommentaar

