Uued klipid “Noorkuust”

24 10 2009

NB! Ära vaata, kui ei taha teada, mis juhtub!


Toimingud

Information

15 kommentaari

1 11 2009
26 10 2009
Karka

täiega võimas:D

26 10 2009
:/

täiega than näha juba, aga ma vist ei vaata… Muidu olen nagu liigapalju ära näinud… Jäägu ikka midagi saladuseks… muidu vaataks filmi juba nagu teist korda jms….

25 10 2009
berta

mega ägedad olid ma kõiki ei vaadanud . KAhju et neid nii palju on parimad hetked ka. Aga täiega juba ootan filmi:D

25 10 2009
Katu

MA tglt kahetsen, et ma vaatasin :S mitte, et see film halb oleks xd best movie ever tleb,, aga kahju, et ette nägin -.-,, omaviga :S aga ikkagi pariiiiim 😀

ma mõtlen, et kuidas neid videosid ple jõutud veel ära blokkida D: nad minumeelest blokivad täie rauaga neid kinos filmitud klippe ju ???

24 10 2009
Laura Georgina

Nagu.. um.. ma ei tea mitte ühtegi teist filmi millest niipalju klippe on üles laetud enne esilinastust.
kõik kõige põnevamad ja pinget pakkuvamad kohad on näidatud. varsti tuleb terve see sünnipäeva stseen ka arvatavasti no (rathbone ütles kuskil interviuus, et see polnud terve klipp treileris. ja ma ei imesta kui see juba kuskil üleval on)

et inimesed näeksid filmi HQ’ga, enne dvd ilmumist, ei pea nad kinno minema, vaid hoopis laskma kõik HQga klipid kokku töödelda ja film ongi olemas. lihtsalt, see sakib ja neile tuleb see kahjuks, haha 😀

aga film on super ikkagi 😀

24 10 2009
Laura.

ma vaatasin selle voultri oma ära. aga lahkuminekut ei vaadanud. ja teisi ma olin näinud juba.

ma arvan et neid klippe on juba liiga palju.

24 10 2009
Keidy

Nõustun 100% . See on nagu suhteliselt haige, et neid nii palju ülesse topitakse.

24 10 2009
catu

äkki keegi oskab öelda miks edwardi nägu mõraneb, äkki kellegil on new mooni stsenaariumi saatke mulle pln(ei leia enam enda oma)
kimmi76@hot.ee
http://everglowmedia.net/gallery/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=90

24 10 2009
:)

o m g

24 10 2009
margit

ma ikkagi vaatasin, ei suutnud lihtsalt vastu panna, aga ma ei kahetse need olid lihtsalt super head.

24 10 2009
Laura.

ah ma ei vaata neid. nagu siis pole kinos üldse midagi vaadata no

24 10 2009
Grete

Ma üritan ka mitte vaadata aga niii raske on 😀
Veel kuu aega …..

24 10 2009
Maria

Ma ka ei vaata, aga NIIII väga tahaks, loodan et suudan oodata 😀

24 10 2009
Elis

Omg , see viimane video oli nagu nii kurb , ma täiega nutsin!

Lisa kommentaar